hal9000 Creative Commons License 2001.02.09 0 0 5235
Fóka:
"Tájékoztatlak, hogy olyan nincs, hogy egy repülőgép-szerelő rosszul húz meg egy csavart, és kész a baj. " én mintha emlékezbnék egy esetre, hogy a tristar mikor viszonylag új gép volt, akkor voltak problémák az RB211-es hajtóművel, az olajban több volt a forgács, mint kellett volna. Ezért előírták, hogy a mágnest ellenörizni kell x óránként, így a szerelő kiszerelte, majd tömítőkarika nélkül visszaszerelte. Következmény: elfolyt az összes olaj, mind a három hajtóműből. Szerencséjükre, idejekorán leállították a hajtóművet, és rossz volt a checklista, és nem tudták újraindítani, csak az utolsó pillanatban, így csak a már biztonságosan leszállt gépen ment tönkre a hajtómű, amikor a kapitány gurulni szeretett volna.
Ez csak egy eset, de ahol ember dolgozik, ott hiba is lesz!