RIII. GrA4 Creative Commons License 2001.01.09 0 0 917
Üdv mindenkinek!

Olajcsrével kapcsolatban csak annyit szeretnék mondani, hogy én a régi és az új Bravomnál egyaránt cseréltettem olyakat az első 1.500 km után és utána minden 10.000 km-nél. Minden csere alkalmával Castrol RS-t rektam bele (10W60), télen-nyáron. A 60 ezres szerviznél raktak bele Seleniát. Akkor a hangja is megváltozott egy kicsit (hangosabb lett), és hidegindításkor kicsit kelepeltek a szelepek is. Így csak 600 km-t mentem vele.
Tudom, hogy korábban már volt szó róla, de a fékkel kapcsolatban lenne kérdésem. Most nem gyári betétek vannak bent, mert azoktól menekülök, de szerintem tárcsát is kéne cserélni lassan. (25.000 km) A kereskedésben nem tudták megmondani, hogy a JTD féke az mennyiben más, mint az 1,6 SX-é. Csak annyit mondtak, más cikkszáma van minden alkatrésznek. De, hogy csereszabatosak e, azt már nem tudták megmondani, azt se, hogy jobb-e. Még nem láttak JTD-s autót :-(( Ha van esetleg valakinek ezirányú tapasztalata, azt szívesen elolvasnám.
Előre is köszi!

Előzmény: yOLORO (916)