rainman Creative Commons License 2000.12.18 0 0 137
Szevasztok!

Egy het szabi utan ujra itt... :-)

> Az editor hogyan csinálja? Elindul az 1-es képernyőtől és végigmegy a szomszédain illetve > azok szomszédain és így tovább?

A szint szerkezetet egy kelloen nagy meretu matrixban kepezi le. A felterkepezest nem az egyes kepernyorol kezdi, hanem arrol, ahol Prince van. Ez ugyebar ismert a megfelelo helyrol.
Szoval megnezi a szomszedait, megnezi, hogy nincs-e trukkozes, es leadminisztralja a matrixban. Egyszerre egy szomszeddal foglalkozik, ezert a masik harom szomszed egy varakozasi sorba kerul. Aztan ennek a bizonyos szomszednak a szomszedjait nezi, abbol is egyet vizsgal, a tobbi szinten varakozik, es igy tovabb. Ha elfogytak az igy elerhetok, akkor a varakozasi sorbol veszi a kovetkezot, amig azok is el nem fogynak... / lehet, hogy mar en sem ertem... :-) /
Megjegyzem nem vagyok rutinos programozo, en meg a logarlocs hasznalatat tanultam a suliban (tudjatok mi az?), a szamtech csak evekkel kesobb jott be.

Meg kell itt emlitenem, hogy ez az editor ugy keszult, hogy egy masik jatek, nevezetesen a Wolf3d palyaszerkesztojenek forraskodjat boncoltam szet, jonehany rutint onnan emeltem at megfelelo modositasokkal. Kulonosen elmelyult Pascal ismeret nelkul. Szoval tul sok extra kenyelmi funkciot mar ne varjatok tolem, ahhoz mar keves vagyok.

Csinaltam egy htm oldalt (van benne meglepi is, de ne gondoljatok rosszra!) csak most nem tudom feltolteni, ugyhogy emilben kuldenem, ha nem veszitek roszneven.

Udv: Rainman

Előzmény: morpet (133)