Zambizi Creative Commons License 2000.12.13 0 0 134
Bocsi, késik a web-lap, mert nem találom a gépen, ugyhogy most töltögetem a NET-ről ;)

Morpet:
Szerintem pályakész1tésnél pont, hogy ki lehet használni a pályák specialitását.
1. pálya: nincs kard, de az őröket lehet csalogatni, berúgni a falba (lásd valahol a mélyén trükk a 4. pályához ), sbt..
3. pálya: a csontváz, kit nem lehet megölni, meg 2 részből áll.
6. pálya: árnyék+kövér emberke :)
7. pálya: egér
13 : jaffar, de annál sokkal izgibb a leeső járatok (pl, ha nem vagy elég gyors, nem tudsz átmenni :):))
És még sok minden. OK. Egy csomó mindent még mindig nem ismerünk, de ezeket felhasználva izgalmas lehet a pálya, és bármely szinten (tudod, hogy a 6 pályán az árnyéknál le kell ugranod, na de mire odáig ejutsz...:))
Én azt mondom, mindenki arra írja, amelyik neki tetszik

Rainman:
Egy fontos hibát találtam:
Az attributumok állítása közben olyan attribek is előjönnek, amiknek nem kellene. Pl. a fal attrib.-jénél 3F-ig is el lehet menni. Itt meguntam. A fő probléma, hogy ha utána beteszek egy ajtót, akkor annak is 3F lesz. Pedig az ajtónak csak 01, 02 lehet, egyébként kifagy. A többit nem zavarja...
Javaslom, hogy elem váltásnál az atribb-et nullázza le (ajtónál 01).

Egyenlore ennyi.
Mindenkinek jó Karácsonyi Vásárlást!