rainman Creative Commons License 2000.12.11 0 0 129
Szevasztok!

Az Orok koruli bugot eszrevettem, mar javitva.
A szomszedos kepernyok behivasa szerkesztesre mar nem csak a szintterkeprol lehetseges,
hanem a szerkesztoterulet peremen - ahol a szomszedos kepernyok egy-egy sora, oszlopa látszik - kattintva is. Pont ugy, ahogy javasoltad.
Az elemmodositas is at van mar alakitva (alaposan!). A szerkesztoterulet folotti ures reszre tettem egy valasztosavot, ahol egyszerre tiz fele elem lathato, ez a sav gorgetheto a teljes elemkeszleten.
Az adott szinten nem hasznalhato elemek jelolve vannak, es nem valaszthatok.
Az ajtofuggvenyek kezelese elegge bonyolult, (a jatekban is) ((hogy voltatok kepesek rajonni arra, hogyan csinalja...)) - szoval ezt meg ellenoriznem kell.
megfigyeles: 1. szint 1. kepernyojen az ajtomukodtetok nem animalnak.
A szintvaltashoz azt csinaltam, hogy nagy 'L'-el egyszerre negyet ugrik.
Most hirtelen ennyit.
Ha modomban lesz, felteszem. vagy emiltek, es kuldom.

Udv!

Előzmény: Zambizi (126)