trikó Creative Commons License 2000.11.30 0 0 4533
"Egyébként én úgy tudom,hogy a nagyobb airbusoknál nincs vészkijárat a szárnyak fölött.Ennek valószínüleg az lehet az oka,hogy olyan magasan van a szárny,hogy onnan nem lehet biztonságban lejutni,mégha a fékszárnyak kint is vannak."

Ez biza igaz. Ellenben az A3XX- nek a felső szinten is szép nagy ajtói vannak végestelen végig. Nem kívánok ilyet élesben, de mondjuk gyakorlóban megnéznék egy gépürítést azon a vason. Ha fentről is csúszdázni köll, leég a gatyód mire leérsz. Ha viszont erős szél van , a hosszú csúszdákkal nem mész messzire. Marad a belül való pánikszerű lelépcsőzés. Max a szárnyra lehet csúszdázni, csakhogy ez a madár is gólyalábas, mint a többi márkatársa:)))

Tudomásom szerint pont ez volt az egyik fő szempont, mikor a Boeing a saját gigamegagépénél inkább a Stretch verziót választotta, mint a végig púposkodót.

Node biztos ki van ez találva, hiszen "Airbus setting the standards"...