GroundZero Creative Commons License 2000.11.21 0 0 472
MGa pajtás, szíves megértésedben bízva átbogarásztam az első 100 beszólást, és kiválogattam belőlük pár állítást, véleményt, amihez biztosan volna hozzáfűznivalód, meg tudod őket erősíteni, avagy cáfolni. Kicsit hosszú a lista, de asszem, mindnyájunkat érdekelnének a válaszok. Ha lesz türelmed válaszolni mindre, akkor majd folytatom a 2. 100zal :)))

Íme, a gyűjtemény:

Kiderült, hogy annak idején a Banzai és Fábián közt semmiféle szerződés nem volt. Az egész baráti alapon történt és megbíztak egymásban.

Kíváncsi vagyok, hogy a többi nagy zenekarokhoz hasonlóan, vajon a Bonanza Banzai tagjai is színpadra állnak-e mégegyszer együtt? Vajon lerombolnák-e a saját mítoszukat, ha ismét megpróbálnák?

én minden albumon érzek azért egy-két töltelékszámot.

Azzal a BB feat...akármi CD-vel az volt a bibi, hogy még a BB működése alatt - Ákos egyáltalán nem tudott róla - adták ki némethonban, aztán szépen beszivárgott Mo.-ra. Nagyban hozzájárult a BB feloszlásához az a - egyébként szörnyű gagyi - lemez.

Az 1984 és a Pillanat emlékműve között 7 hónap telt el... manapság meglepő lenne egy évben 2 stúdiólemezt kihozni. A kekeckedő embernek az az érzése, hogy a - 91.04.05.-én bejelentett - BS koncert miatt kellett gyorsan valami újat kiadni. De én nem vagyok kekeckedő ember...:-).

A Bonanza rengeteget próbált nyúlni a DM-tól, csak nem sikerült nekik.

amibe szerintem a fiúk igenis húztak a DM felé, az a látványstratégiájuk volt.

Personal Jesus lihegése az Ősi lángban, a Morpet által is említett Behind The Wheel eleje a Támadásban, a Stripped eleje a Szerelemistenben

Egy tényleg zeneértő barátom szerint az Érinthetetleneket zeneileg egyértelműen a Shake The Disease ihlette

Ákoska néhány 'ősi dal új erőre kapott' -ként aposztrofálta ezt (Régi és új), ehhez képest valahol azt nyilatkozta, hogy a csapat szavazott, hogy rárakják-e ezeket az a oldalra, vagy várjanak, míg egy teljes albumnyi új szám lesz, és o volt az, aki csak újakat akart, a másik két tag ragaszkodott ahhoz, ami végül is lett...

teljesen máshogy tudom a Régi és új történetét. 93-ban ugye Ákos elkészítette a Karcolatokat, majd őszre a So Much Larger-t, miközben HZS és MG külföldön gagyiztak. Ekkortájt mát teljesen megromlott a kapcsolat a HZS&MG vonulat és Ákos között, viszont 1993 októberére ki kellett jönnie az új anyagnak - a szerződések értelmében. Ákos egy elkeseredett pillanatában elkészítette a Búcsúdal c. dalt - ez volt az első dal, amely elkészült az albumról, majd jött a Vers mindig ugyanaz marad. Ez viszont csak három szám egy tízszámos albumra!!! Most mi lesz? Az lett, hogy remixeltek párat. A Calypso remixét már játszották az Elmondadott turnén is (ahol is ugye az Egyveleg a Calypso-Újra élsz-Induljon a banzáj! volt), ezt rá is tették az albumra, és még csináltak 4 mixet. Eközben Ákos próbált írni valamit, de már valószínűleg inkább a Test-en járt az esze, így nem sok jó sült ki a dologból. Elkészült még az Éjjel a városban, ami egy brilliáns dal, de a szövege - hm, hát nem egy költészeti remekmű, valamint a Symphonica, ami ugye instrumentális. Az 5 remixsszel együtt ez már 9 dal. Az utolsóként elkészült dal pedig a Régi és új volt, amely néhányak szerint csak egy eröltetett címadó felvétel lett, ám szerintem a régi, Bonanzás Ákos és az új Indián Ákos vívódása (másik értelmezés szerint a régi techno és az új discosabb techno csatája a Régi és új).

MEGNEMERŐSÍTETT HÍREK SZERINT STÚDIÓBAN VAN KOVÁCS ÁKOS, HAUBER ZSOLT ÉS MENCZEL GÁBOR. (2000.06.02)