turmsz
2000.11.17
|
|
0 0
1261
|
Szervusztok saabtársak,
sok benya lefolyt már legutóbbi jelentkezésem óta a 9000 falánk torkán, de most --müllner úrnak hála- aránylag jól sikerült megbomlott integritásának helyreállítása az elmúlt pár ezer kmnyi terhelés szerint (akkor a benzinpumpa cseréje vált kínosan időszerűvé). azóta a haynes 9000 (85-96, C to N reg) szerelési kézikönyv támogatásával kísérem árgus figyelemmel az idő újabb lépését az üzemeltetési játszmában. bár én a gellért-hegyről a dunába lökés helyett e 15 éves csoda fenntartása mellett döntöttem, ez fiskális értelemben valóban maga a csőd. nehéz még akkor is hátatfordítanom, ha az együtt töltött boldok órák emlékét joggal vitathatóvá teszi 3 útszéli cserbenhagyása is. és mégis, megízlelve az élményt, legföljebb frissítésben gondolkodom.
szerintetek ma mennyire érdemes a követlen behozatallal mint valós lehetőséggel komolyan számolni 1994esnél nem öregebb 2.0/2.3 cse/aero esetében?
saab veletek,
turmsz
|
|