avantage Creative Commons License 2000.11.12 0 0 36
műláb,
Sajna ilyen kolsegkerdesben nem vagyok tul jo informacioforras. Nekem a GTT mar csak hobbiauto, szinte csak hetvegen autokazom egy 50-100 km-t, igy ez nem eppen "atlagos". 2 ev alatt szervizben olyan 50000 Ft-ot hagytam. (uj elso fektarcsak, betetek, 2. benzinpumpa csereje is beleertve)

Lancia Delta HF turbo: 1.6 elsokerekhajtas
Lancia Delta Integrale: 2.0 4kerekhajtas, szelesitett kerekdobok
Lehet hogy van GT valtozat is, arrol meg en nem hallottam.

V-power: jobban nem fog menni tole, de ettol meg persze nem feltetlenul rossz.
Es foleg a GTT-hez olmozott uzemanyag kell, ahogy a legtobb Uno Turbo-hoz is. Allitolag van egy motorsorozat (motorkod: 146A2,000) amihez allitolag az olommentes 98-as is megfelel.
En ezt a kerdes ugy oldom meg, hogy Szlovakiaban tankolok. Olcsobb is, olmozott is, es legalabb van okom autozni. :)

Natriumhutesu szelep: valoban ez egy jo kis talalmany. Kerdes jobb ettol az Uno? Attol, hogy a GTT szelepei nem hutottek, attol meg remekul mukodnek.

A GTT motor OHV, az Uno pedig OHC ha nem tevedek. Ez pl. fontosabb kulonbseg.

Előzmény: műláb (35)