srad750 Creative Commons License 2000.10.25 0 0 162
Macimedve: örülnének a marketinges szakemberek, akik a különböző márkák értékesítéséért és PRezéséért felelősek, hogy lám vannak olyanok, akiket meg lehet győzni a saját termékük előnyeiről és jóságáról annyira, hogy után önmaguk is higyjenek benne. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy te könnyen befolyásolható vagy, hanem csak azt, hogy sokmindent olyas valaminkek tulajdonítasz, ami nem is létezik.

Az ha rossz a kocsid úttartása, az nem a gumi miatt van (az csak teszi a dolgát:gurul, áll, vagy csúszik).

Az, hogy a firkászok mit írnak a gumitesztek során, az szintén a naív olvasóknak szól ;)
(nekik az a feladatuk, hogy a márkás gumikról jót írjanak, a többit meg lehúzzák)

A lényeg a normál négykerekú talicskáknál(értsd az autók 80-90%) semmi nagyteljesítményű sportautó, közúti használat során a nyári gumik esetén lehet különbség (puhább keverék jobban tapad, hamarabb kopik), de a téli gumiknál tök mindegy, hogy 25eFt-ért vagy 8eFt-ért /darab mész a lefagyott/felsózott úton

a moci az más, ott létfontosságú a tőkéletes gumi választás, főleg az első kerékre! (Metzeler MEZ2-4)