Macimedve Creative Commons License 2000.10.25 0 0 48
Egy csukló korrekt felújítása 7 és 10 ezer között szokott lenni. Bizonyos autóknál nem is éri meg felújíttatni, mert pl. a VW csuklója GLO gyártmányban olyan 11 ezer. Ez nem is a lgegagyibb, elvileg gyári beszállító. Lehet olcsóbbat is kapni. A 11K-ban benne van a gumiharang, a zsír, a két bilincs a gömbfej csavarja és a tengelyanya is. Amit felújításkor külön kellene megvenni, kb. egy ezresért.
A Nissan árait nem tudom, az valszeg húzósabb, inkább megéri felújíttatni. Főleg, ha a csuklót nem lehet leszedni a féltengelyről. Gumiharang és egyebek mindenképpen cserére javasolt. Nehogy két hét múlva a szakadt gumiharang miatt kelljen szétszedni az autót ugyanott. Mocskos egy munka, jobb egy kosszal elintézni.
Mindenképpen célszerű egyszerre mind a két oldalt megcsinálni.

Mint tcaoe írta, lehet toronycsapágy is, bár nem hiszem. Ha a csapágy rossz, és lehet külön kapni, akkor ez 1-2 ezerből megúszható. De inkább a csapágyat tartó gumi szokott meghalni, a csapággyal együtt, az drágább dolog, azt többnyire a csapággyal együtt lehet kapni. Európai autóknál 5-6 ezer körül.

Előzmény: KGst (46)