matav1212 Creative Commons License 2000.10.19 0 0 30
"mert egyszerűbbnek tartják a tűréshatárukon lecsapni a telefont"
Ezt SZVSZ nem tehetik meg,ha a nevét tudod az illetőnek,reklamálni kell,nem fogja megköszönni amit kap.
"A 1212 nem személyes kapcsolat, gyakorlatilag mindenki azt mond és tesz, amit akar, úgy sem látod, mit csinál valójában a másik, tehát ez a rosszabb. "
Szerintem itt jön be az a két módszer amit nekem is tanácsoltak ismerősök:
1, mindig fel kell írni az ügyintéző nevét,ha meg vagy elégedve vele, utána őt kérni
2, bármit kérsz, utána vissza kell csörögni, hogy egy másik ügyintéző is látja-e, és ugyanazt látja-e amit kértél.
+1:létrehoztak a 8 és 1 gomb alatt egy csoportot, akik ha jól értesültem,pont az ilyen ún. ügyfél-visszajelzéseket gyűjtik, és nekik megvannak a csatornáik a megf.helyekre, amit az intézkedések alapján ki is használnak.Itt lehet verni a tam-tamot, lesz hatása.
üdv, bocs ha hosszú lett!!!!