HelpDesk
2000.10.19
|
|
0 0
25
|
A MP-ban valóban inkább az értékesítésre koncentrálnak. Ha az 1212-n érdeklődsz mondjuk a Siemens 51-esről, sok mindent nem nagyon tudnak mondani, 99%-a még csak nem is tudja hogy néz ki, a MP-ban viszont ott van előtte, meg tdja mutatni, el tudja magyarázni. A MP-ban viszont hiába érdeklődsz egy komlolyabb számláról, nem biztos, hogy e tudják magyarázni. Azonkívül az 1212 naprakészebb, naponta kapnak infókat az újításokról, így előfordulhat, hogy egy visszakapcsolásra a MP-ban 1 napot mondanak, de közben a műszaknak 3-4 napjába is belekerül. És ezt az 1212 mindig pontosabban tudja. A készülékakciók viszont ár egyértelműen a MP htáskörébe tartoznak, így azokról az 1212 nem tud mindent.
Az a baj, hogy itt két külön egységről van szó, aminknek külöböző feladatkörei vannak. Viszont ezek az életben gyakran átfedik egymást, így az egyik-másik fél téves információi féreértésekhez vezethetnek...
Sajnos ez van...
Megint üdv: HelpDesk |
Előzmény: matav1212 (19)
|
|