HelpDesk Creative Commons License 2000.10.19 0 0 24
Egy javaslat:

Ha cégek vagytok, és nem értetek egyet a számlával, és a kifogásolt összeg sem olyan eget verően nagy, inkább fizessétek be, bízva a MATÁV és az 1212 jóindulatában. Ugyanis ha gey számla egyszer kiment, és azt utána lejavítják, még egy "eredeti példány"-t sosem fogtok kapni. (Lásd. számviteli törvény) Viszont, ha türelmesen kivárjátok, a következő számlán rajta lesz a korrekció, és ráadásul eredeti példányt kaptok. És hogy hogy lehet ezt ellenőrizni a reklamáció után? Az 1212-n határozottan meg kell kérdezni, van-e olyan összeg rögzítve, ami nem került számlára. Ha nincs, akkor valami nem jött össze...
Persze ha nincs szükség elszámoláshoz eredeti számlára, és a határidő nem járt le, nyugodtan ragaszkodhattok az azonnali korrekcióhoz.

Üdv: HelpDesk

Előzmény: blr (23)