Ezek szerint az udvariassággal nincs gond, akkor mivel lehet, hogy annyit szidják őket ?
Én el tudok küldeni valakit valahová úgy, hogy még meg is köszöni utána, de a 1212-nél nincs meg igazán ez a kultúra, mert egyszerűbbnek tartják a tűréshatárukon lecsapni a telefont, vagy kirakni hold-ba a vonalat egy pár órára...
A segítőkézséggel vagy a hozzáértéssel ?
Tapasztalataim szerint mindkettővel akadnak gondok.
Tényleg, szerintetek melyik a rosszabb:
az 1212 vagy a Matáv-pontok ???
A 1212 nem személyes kapcsolat, gyakorlatilag mindenki azt mond és tesz, amit akar, úgy sem látod, mit csinál valójában a másik, tehát ez a rosszabb.
A Matáv-pontok nem rendelkeznek megfelelő jogosultsággal, ezek tipikusan értékesítő-helyek, a nem standard problémák hallatára általában az a reakció, hogy ott a K-vonal a 1212-höz, hívjam fel őket.
ui.: Lehet, hogy csak én vagyok ennyire negatív a Matáv ügyfélkezelésével kapcsolatban, de szerintem más is az lenne, ha a 1212 elgépelése folytán 3 hónapon keresztül havonta százezres nagyságrendű a túlszámlázással állna szemben, amire a Matáv magasról sz*rik, egyszerűbbnek tartja a fenyegetőzés (vonal-egyirányúsítás) és értetlenkedés váltogatását.