lenkeyb Creative Commons License 2000.10.17 0 0 798
Azért sz..tam vele! Leszedtem a hengerfejet, kiderült, hogy kb helyen van elrepedve,
ezekután raknám össze a már meglévő másik hengerfejjel, amikor feszíteném meg a
vezérműláncot, lám lám, az elrepedt láncfeszítő eltört :-))(( Hát nem is tudtam, hogy
sírjak, vagy nevessek.(Irány a Popovics)mikor ezzel megvoltam olajpumpa le, dekni le, (a dekni alján egy olyan csavar, amihez csak egy leflexelt imbuszkulccsal lehet hozzáférni ÁÁÁÁÁÁÁ (irány az egyik haveromhoz flexért) Ezekután mi jöhet még??? Vasárnap meghozta a gyümölcsét a sok munka, és gyötrelem. Összeállt a gép! Első próbaindítás "PÖCC, RÖFF" :-))))) Majd felmelegítés, utána hengerfej újraráhúzás, vissza a szelepfedél, próbakör, semmi 3hengeresedés, csak
a fincsi "turbó fütty", meg a velejáró menettulajdonságok. :-))
Egy kicsit csattog, mert nem tudtam a szelepeket beállítani korongok hiányában, de azért most örülök.

:-)))))))))))))))))))))))))))))))

Ui: mindez egy palelház parkolójában