bado Creative Commons License 2000.10.11 0 0 4047
Zolibá

Én nem vitának írtam azt, amit írtam, nem is egészen értem, hogy mitől lett paprikás a hangulat. Igaz, olyat sem írtam, hogy milyen "rémálom" volt, mikor utasgéppel A-ből B-be repültem, pedig nem ez a repülési fajta juttat el az élvezetek csúcsára.

Talán Halottember picinyt mást vár, talán azt, hogy mindenki térdre essen a fighter élmények előtt. Hát tessék tudomásul venni, hogy itt a repülésben sok-sok-sok emberke tevékenykedik és ezek sok-sok-sok fajta repülő eszközbe szerelmesek.

Kedves Halottember!
Vannak barátaim, akik a közforgalmi repülésben dolgoznak, de szabadidejükben vitorláznak, motorossal repülnek, vagy esetleg siklóernyőznek, Nekik ez a minden.

Itt a fórumon is előfordulnak, de a nagyobb airshow-kon is ezer és ezer ember várja a csöveseket.

Itt a fórumon velünk van két sárkányos (Fuhur és Hókuszpók). Nkik ez a minden, a szerelem.

Senkinek nem szabad egy más repülést rémálomnak nevezni, tisztelni kell mindent, ami repülés.

A magam részéről (vess meg érte) abszolúte nem vagyok oda sem a katonai repülésért, sem a vadászokért. Nem tehetek róla, egyszerűen nem érdekel, nem hoz lázba. Ezért eddig nem is szóltam hozzá olyan témához, amely ilyennel foglalkozott.

Hidd el, itt a Fórumon van néhány kolléga, aki sok évet lehúzott valamilyen repülési ágnál, Vannak, akik sportrepülnek. Nyilván vannak, akik lenyűgözve hallgatják a (ne haragudj, de tényleg) regényes történeteidet. Őszinteségi rohamomban még azt is bevallom Neked, hogy néhol némi fentartással olvastam - mint tudjuk, itt a repülésben azért néha-néha megesik a történetek kiszínezése, "érdekesebbé tétele". Miért lennél Te kivétel?

Ne háborod fel, már mondhatom, hogy öreg róka vagyok a szakmában (szigorúan polgári repülés!!!). Volt szerencsém sok mindenfélével repülni, a ballontól, sárkánytól az UL-en át az egészen nagy vasakig (pl: Jumbo, DC-10),kb. 80-85 típussal (persze nem mint hivatásos pilóta, műszaki, hiéna - ha ismered ezt a kifejezést, vagy egyszerűen utas), egy kis charter társaság egyik vezetője vagyok és nap mint nap repülök.

DE: annak ellenére, hogy sok ága nem érdekel a repülésnek, soha nem írtam le sem közvetlenül, sem közvetetten, hogy valamely repülési formát megvetek, a sajátom alá sorolom. Nem foglalkozom vele és kész.
Az én véleményem: EGYIK REPÜLÉSI FORMÁRA SEM LEHET MONDANI, HOGY AZ A CSÚS, A FELETT NINCS MÁS.
Sem a közforgalmi, sem a szállító, sem a vadászrepülés nem a legigazibb. Legfeljebb annak, aki csinálja.

Na, hát ezért furcsállottam a megjegyzésedet a rémálom közforgalmi repülésről (amellett, hogy nem egészen értem, hogy működik ez a vetésforgó katonai szállító - vadász - polgári közforgalmi vonalon, de annyira nem is fontos).

Más: sok pletyka forog már néhány éve a budaörsi reptérről.
Ki mit hallott? Kár lenne ezt a repülőteret veszni hagyni!
Amúgy megérné egy új topot nyitni a magyar repülésben dúló anomáliákról. Ezt főleg az érintettek tudnák megtölteni.

Üdv: Badó