HEC Creative Commons License 2000.10.04 0 0 610
Üdv mindenkinek!

Kerecsen Gábor:
A lambda szondával játszottam már én is. Nem utal a hibájára semmi. A 15-20 fokos garázsban nem hiszem, hogy párásodna valami (pláne száraz idoben).
granturismo:
Volt egy reset júniusban amikor kábeleztem az erölködot. Augusztusban voltam a szervizben, és elotte már jelentkezett a hiba minden reggel, inkább hosszabb állás után. Ennek ellenére nem jelzett semmit. Két hete direkt áramtalanítottam, ki is vettem a computert, de a helyzet mitsem változott.
Barnamaci:
Hozzászólásom (595) oka volt az is hogy többször eljátszotta, hogy amikor becsurogtam egy keresztezodésbe, kuplung ki, majd indulnék és csak a nagy csendre lettem figyelmes. Leállt!
(Próbáld meg pörgetni! 6500-nál még húz mint az állat :-)
Köszi az ötleteket! Ha találtam valamit feltétlen közzéteszem.

Shell V-Power:
Igaz, többen állítják, hogy a második tankolásnál lehet érezni igazán. Én csak egyszer nyomtam bele, de akkor 46 litert. Próbáltam csak az autóra figyelni kizárva a tudatalattiba beplántált marketing dumát meg az árat. Elotte 95 V-Powerrel jártam. Eget vero különbséget nem tapasztaltam. Egy picit jobban és alacsonyabb fordulaton kezdett húzni. Modtam magamnak jó kis átb...ás az egész, meg más miatt is megtelt a hócipom a Shell-el, legyünk objektívek! Üres volt a tank, szembejött egy ÖMV, televágtam 98-as ólommentessel. (S VPWR topikban adták az ötletet)Na itt SEMMI különbséget sem tapasztaltam! Szerintem a reklám jó duma azoknak akik sajnálják a 98-ra a pénzt. A kocsi 95-re optimalizálva, sajnos nem a magyar 95-re, ezért érdemes a 98-ast használni.