Halottember Creative Commons License 2000.10.03 0 0 3967
Hajtomuleallas egeszseges dolog. Nem csak felszallasnal de leszallasnal is. Egyik jo pelda amikor egy gep leszallas elött hajtomuleallast jelzett. Mar teljesen kesz volt a leszallasra. Pilota kisse panikos hangon jelezte a dolgot ami jol megremisztette az iranyitot is aki egy kis habozas utan kiadta a go-aroundt. Ekkor a pilota elkövette a baklövest....ok 2 baklövest követett el. 1: megprobalta a go-aroundt. 2: total toloeröt adott a gepnek ami szepen beforgatta öt kapasbol.
En a helyeben ugyan nem csinaltam volna meg a go-aroundt. Egyertelmu volt, hogy az iranyito nem allt a helyzete magaslatan. A gep mar szinte a palya felett volt. En biztos letettem volna a gepet es max radiohibara fogom a nem vett iranyito utasitast. Aztan pereljenek be ha akarnak de megis megmenekultek az utasok.

Amugy a motorleallasos leszallasok elegge gyakoriak körulöttem. Elvegre az EC-t sem non-stop jaratasra talaltak ki igy a motortulmelegedes egy hetköznapi jelenseg. Nagyon leizzasztva a motorokat akar 2 motort is kilehet utni. Szerencsere eddig 3-at meg nem sikerult de azert nem igazan ez az ami meg hianyzik a taskambol.
Szerencsere 2 motorral meg ellehet jatszadozni csak emelkedni ne kelljen. De termeszetesen ha az a 2 motor ugyan azon az oldalon van akkor mar lehet szivni a fogakat es keresgelni valami egyenes sima hely utan ahova lelehessen tenni a gepet.
Most ide fele is lekellett allitani az egyik motort pedig csak 13 ora volt az ut! Attol tartok, hogy valami nem igazan olyan a 3-asban mint kellene. De majd a sivatagi klima kivagja ha valami gond van vele tenylegesen es akkor majd lesz egy kis pihenöm a földön. :-)

Előzmény: Újlaki (3964)