InfoCentrum Creative Commons License 2000.09.24 0 0 591
Sziasztok

Barranas:

Köszi a segítséget, valószínűleg hangszórót cserélek elől és hátra is rakok.

Barnamaci:

Hát én direkt a színe miatt vettem barvo-t. Az Almerát (ami szerintem nem néz ki rosszul) senki sem nézte meg, bezzeg a sárga bravo-t....

Ígértem egy összehasonlítást a Nissan Almera 1.4, 5 ajtós és a Bravo között.

Ahogy, írtam papíron nagyon közel van a két autó : 87 / 82 LE, gyorsulás 100-ra : 12.6 / 12.5
súly : 1045 / 1010 végsebesség : 173 / 172 fogyasztás : 7.2 / 7.1 .
A valóságban teljesen más a két autó. A Nissan igazi japán a Bravo igazi olasz autó. Az Almera szürkén de teljesen megbízhatóan végezte a dolgát nálam (50,000 Km 1,5 év alatt). Alacsony fordulaton már nyomatékos, de a nyomaték nem nagyon nött a fordulatszámmal. Csendes, nagyon praktikus autó, nagyon finom kezelőszervekkel, de nem igazán lehet megszeretni az autót.
A Bravo-t pörgetni kell, de akkor húz az 1.2-es is. A hangja nagyon tetszik és sokkal ÉLVEZETESEBB vezetni mint az Almerát, a váltó lényegesen jobb. A szervót is gyorsan megszoktam és megszerettem. Kicsit furcsa, hogy alig van motorfék, szerintem néhány mp. után visszamehetne a fordulatszám az alapjáratra. Az úttartás nagyon jó, nekem a YELLOW-on 15"-os Michelin kerék van.

Na ennyit egyenlőre. Ja az első tank benzinnel 900 Km-t mentem (6.1liter/100km), igaz, hogy városi nem sok volt.

Sziasztok, InfoCentrum