granturismo Creative Commons License 2000.09.08 0 0 550
Jó reggelt!
Na végre, lélegzet.
Cr2
A motorvezérlo egység elhelyezkedése:
1.2,1.4: motortér homloklemez befecskendezo magasságában,1.6: motortér akkutartóra szerelve (oldalról), 1.8,2.0: utastér kesztyutartó mögött
Superchips téma még egyszer
Én nem tudtam megbarátkozni vele. A Megalarm oldalán többek közt van egy olyan ajánlat is, hogy az ügyfél kérésére úgy "tuningolják" az autót hogy a fordulatszám korlátozó beavatkozási pontját 10%-kal feljebb helyezik. Ez a módszer nekem egybol a "sufnituning" kategóriát juttatja eszembe. A gyártók nem véletlenül helyezik a fordulatszám max. értékét oda ahol van. SZVSZ nem ilyen eszközökkel kell operálni. Aztán néhány sorral lejjebb azt írják, hogy a chiptuningnál nem növekszik a beszívott levego mennyisége. A normál chiptuningnál nem, de a fordulatszámnövelos módszernél igen. És a chip. Ezek szerint nem variálnak semmit van egy doboz, rá van írva mondjuk Bravo 1.2 benne van egy csomó tök egyforma tartalmú chip, egyet kivesznek, berakják és kész. Tehát még egyszer mondom nincs szó a te motorodra való illesztésrol. Egyszerüen a gyári egyenchip ki, másik egyenchip be. Ha ez így van akkor elég messze van az ATC féle megoldástól. Végül is ebbol a szempontból mindegy, hogy chipcsere vagy csak átírás.
yOLORO
Gumi témában ugorj át az Alfa topicba. Kicsit vissza kell menni, de volt szó gumikról nemrég.