yOLORO Creative Commons License 2000.09.01 0 0 512
granturismo
Amit ajánlottál kipufogo klinikát ott csak saját szakálra lehet próbálkozni vagy már vannak kész kipróbált rendszerek is???
Mert már irtam, hogy van egy Remus hátsó dobom, levéve a katalizátor. De ez nem volt elég a szép mély hanghoz.
Tegnap lett kész VÉGRE az uj középsö dobom, és a maradék dobot is leszedtem a rendszerröl. Igy csak egy középsö dob, és egy hátsó dob van fent. EREDMÉNY: Körübelül mint egy 320-s BMW-nek, nagyon szép, nagy fordulatom nem zavaró, nyorsításkor meg egyszerüen király.

Csak hogy:
Azt hozátette a mester ember aki készítette, hogy igy dobok nélkül ugye evidens, hogy kisebb a kipufogó gáz ellenállása hisz ép ez volt a cél!
De ha "átesünk a ló másik oldalára" ahogy ö nevezte, extra terhelésnek vannak kitéve a kipufogó szelepek, ami jelentösen károsítja a motor élettartalmát.
Mivel nekik nincs ilyesmibe tapasztalatuk felelöséget nem válalt a munkájáért.

Szóval ha valaki itt közünk konyít valamit ezekhez a dolgokhoz megköszönném ha válaszolna a levelemre vagy akár telefonon is cserélhetnénk. Nagyon szivesen felhívnám, hogy egy kis oktatás tarta nekem. Elöre is köszi mindenkinek.

HEC
Nagyon nem ajánlom neked a Magnum dobokat.
Anno amikor nekikezdtem a kipufogo tuningnak voltam nálunk is de nem gyözött meg amit ott láttam. Egy év után már a krómozott kipufogovég rozsdál, és nem is igazán van különbség egy BMW és egy Buzuki dob belsejében!
Szerintem maradj a márkás hátsó doboknál.