Norby Creative Commons License 2000.08.31 0 0 378
Nanu: a doksigyűjetményemben bennevan minden infó, ami kellhet.

MLG: Wildfire címe a pach-ének doksijában van benne, sergewild@mail.ru. Ha tudsz online angolul csevegni, akkor az ICQ 417230 -on minden nap fentvan hajnaltol delutanig (az idoeltolodas miatt).
Igen, csak a grafika és a hang marad (minden más az exe-ben van), de szerintem ez a jó.

A minőségi fölény szerintem is jobb lenne, mint a mennyiségi, ez talán az UB-ben jobb lesz.
Nem csodálkozz, hogy van olyan merc, aki csak egy dologhoz ért, sőt, van aki semmihez. A valóságban is vannak ilyen emberek, ezt jól érezték a készítők. Én inkább a max. két skillt kevesellem, meg azt, hogy a skillek száma nem függ a szinttől, később sem sajátítható el újabb. Az lenne a jó, ha valaki nagyon sokat lőtt két pisztollyal, kapja meg az ambidext-et, vagy sok-sok tetőről lövés után az on-roof bonust, stb. Lehetne több skill is, kimondottan hiányolom pl. a "learning" skillt, ha már egyszer van aki jó tanár, kellene jó tanuló is, ami nem ugyanaz, mint a magas WIS, bár adna a fejlődési sebességre is bónuszt, de pl. egy szint felett plusz skillt is elsajátíthatna. Lehetnének a skillek több kategóriába osztva, pl. harci, polgári, és kisebb - nagyobb jelentőségű kategóriába is szét lehetne osztani, és kategóriánként lenne a maximum ismerhető korlát, hogy egy apró dolog ne szorítson ki egy komolyat.
Ennyi talán elég gondolatébresztőnek, írjatok ti is.

Visszanézve Lacko adatait elég jók, de én a HLT-t mindíg 85-re rakom. Nem azért mert nagyon szükség lenne ennyi életerőre a csatákhoz, hanem mert beleszámít a többi tulajdonság és skill eredményességébe is. Pl. amihez készügyesség kell, leginkább a DEX-től függ, de számít a HLT is egy kicsit. Ezen kívül van egy csomó helyzet, amikor olyasmiket is figyelembe vesz a program, amit nem is gondolna az ember (ld. Patusco doksiját), pl. van egy rejtett shock value, ami miatt ha találat ér, pár körig roszabbul célzol. Ennek a mértékét csökkenti a nagy DEX és az idejét a nagy szint, de lehet még pár hasonló helyzet, amikor kompenzációként a nagy HLT számít. Mivel ez szinte sehogyan nem növelhető, érdemes kezdetben 85-re rakni, illetve nagy HLT-ű merceket választani (ezért is szeretem Danny-t, meg a HH-eseket). Egyébként azt, hogy a HLT mindenhova számít, az is mutatja, hogy ha nagyon ritkán mégis nő (egy teljes játékban max. csak 1-2 pontot), akkor az véletlenszerű cselekvés közben történik, általában valamely más tulajdonság növekedésével együtt.

MLG, játssz csak nyugodtan, ez nem időre megy. :) A válaszomban ami nincs konkrétan megemlítve, azokra is azt értettem, hogy nem tudom megcsinálni. Ötletként mind tetszett. De nem vagyok fradis. :)

Előzmény: MLG (377)