HEC Creative Commons License 2000.08.30 0 0 482
Üdv mindenkinek!

Chiptuning: Napról-napra növekszik az esélye, hogy megcsináltatom. Max. 2hét.
Találtam egy érdekes helyet: http://www.superchips.co.uk/car/indexfr.htm
Van 1-2 megoldás és van magyar képviselet is.
Ua. itt (www.superchips.co.uk/car/icon.htm) van egy szép teljesítmény görbe is. (A Bravo-é
a www.supersprint.com-on volt hasonlóan lineáris, de ma nem találtam meg.) Ebből kiderül, hogy a tudtommal 8-10LE-t zabáló klímát miért érezni meg főleg alacsony fordulaton.

Dadogás: akármit csinálok, kivárok, nem várok... még mindig megvan. A családban van egy
2literes Passat az aképpen csinálja, hogy első indításkor egy Hoffer traktor blokja ugrál
az orrában és 3-4mp után le is áll. SZVSZ egy lehetséges magyarázat. Elvileg a bezinrendszer
hermetikusan zárt. Leállás után a 3-4 bar-os üzemi nyomás természetesen leesik. (Ha más
nem az AC-n visszaszivárog.) Hosszabb idő alatt levegő kerülhet a rendszerbe. Amikor indítok
az AC nyomja befelé az anyagot, de levegő ilyen gyorsan nem tud távozni. Marad neki az első
pár ütemben a henger felé.

Riasztó: Használtan vettem az autót. Annyit tudtam, hogy a szürke gombbal lehet ki-be kapcs.
Azóta felkutattam a műszerfal alatt. MegaGold MG3000. Ha valaki tudróla vmit....