Nem csoda, hogy összekeveredsz, tegnap sok durva baleset történt. Szegény modell lány nyitott sportkocsival ment a saját oldalán (sajnos nem volt bekötve a biztonsági öve), míg vele szemben egy gyengeelméjű a menetiránnyal szemben autózott.
Az M0 tényleg nagyon rossz, és megtévesztő. Az autós fórumban sokan érvelnek amellett, hogy a gyorshajtás bocsánatos bűn, de ez nem igaz az M0-ra, ott statáriumot kellene bevezetni, és nemcsak az autósok által már jól ismert helyeken mérni.
Az M0-on nincs leállósáv. Sok a hibás, csühös autó, mindig többet is lehet látni az út szélén lerobbanva. Egyszer egy illetékes kifejtette, hogy 2 kilométerenként kiálló öblöket építettek, de hát a fegyelmezetlen autósok juszt se' ott robbannak le. Ezek az öblök egyébként életveszélyesek, több okból is.
Magyarországon nem tanítják az autóúton, autópályán való közlekedés szabályait, az emberek nem is ismerik ezeket. Amerikában már a kisgyerekeknek is megtanítják, hogy ilyen úton sem nyomulni, sem tökölni nem szabad. Aki ki akar állni az útról, az a forgalom sebességével tér le a lekanyarodó sávba, és csak ott kezd el lassítani. Aki be akar állni, az felgyorsít a pálya sebességére, és úgy sorol be, hogy már nincs sebességkülönbség közte és a pálya forgalma között. Ellenkező esetben autósok százai kezdenek fékezgetni, gyorsítgatni, és már egymás nyakán is vannak. (ezt egy amerikai ált. isk. oktatófilmben láttam...). No ez az, amit az M0-on nem lehet. A lekanyarodó sávok olyan rövidek, hogy még 80-nal kiállva is kapaszkodni kell, hogy rajta maradj a levezető ágon. Ráadásul tábla jelzi, hogy ilyan-olyan kijárat következik 500 méter múlva, aztán megjelenik egy sáv tőled jöbbra, elkezdesz kisorolni és kiderül, hogy az csak egy nyúlfarknyi öböl, tolakodhatsz vissza az úttestre vagy felkenődsz az öböl végén a szalagkorlátra.
Bocs, hogy hosszú voltam, nem volt időm szűrni. slr