Moli Creative Commons License 2000.08.22 0 0 172
TJ: megneztem a de_ddg51 -et. Hat, nekem csontrafagyott az egesz windows tole :( Nem tudom mi lehet a gond, majd megprobalom visszaforditani, es megnezem az entityket is.

Lord Sage: JAAAAAAAA! Hogy TF2! Hat persze, de itt mintha a beta7-rol lett volna szo... Amugy a TF2-ben se lesznek vezethetoek a jarmuvek, mert csak a Commander tudja majd megmondani, hogy hova menjenek (mint a gagyi RTS-ekben).

Ja, es a biztositeknal meg az is gond, hogy lekapcsolt biztositeknal is lehet kapcsolgatni a kapcsolokat, DE ilyenkor a fenynek nem szabad valtoznia, viszont az allast at kell allitani. Remelem ertheto :)))

Random: en ugy ertettem, hogy extran futtasd le a RAD-ot, ne normalon. Hatha segit...
A letrakat nem func_wall-lal, hanem func_ladder-rel kell csinalni.
info_player: attol fugg, hogy mihez akarsz mappelni. Itt altalaban CS fanok vannak ergo CS-hez mappelunk :) Sima deszmecs timplejben az info_player_deathmatch a masik csapat. Azt, hogy mitol single player egy map, nem tudom, talan attol, hogy nincsenek ellenfelek (info_player_deathmatch), csak szornyek (monster_*) es a cel egy brush, ami a kijarat es a kov. palyat tolti be.
tutorials

Moli