Barnamaci Creative Commons License 2000.08.16 0 0 392
Hi Evribodri!
Granturismo, HEC:
318i = K-Jetronic (mechanikus inj.) évjárat 1981, 105 LE, 145 NM. Pedig az se egy versenyótó! /Viszont ki lehetett hozni 5-6 literből országúton (igaz 90-nél) városban is 9-9,5 lityi 98-as./

Pollenszűrő: az lesz a legjobb ha rákérdezek a szarszervizben. Viszont a cím/ár mindenképp érdekelne (egy beépítő keret és egy szűrőről van szó ugye?).

AC: oké, hirtelen örömömben nemigazán fogalmaztam pontosan. Lehet üzemanyagellátás (AC, szürő (akár még szar benzin is!), injektor, netán computer is) vagy gyújtás. A lényeg a lényeg: néha darabos és rángat, ha nem is feltünően, de viszont még a páromnak is feltünt, pedig ha már gurul egy kocsi neki az már jó:).

Tegnap este odébb kellett tenni a régi verdát a garazsírozásnál, hát már kicsit szokatlan volt:)

A Bravo ülései egyébként (eddig használt, próbált tipusokhoz) igen jók! A 318-asban opelRecaro van (ez hosszab ülőlapú és szélesebb a társainál), de még ahhoz képest is jónak találtatott. Igaz nem is próbáltunk 1g-s oldalgyorsulást:)

Kérdés: a ti gépeitekben sincs műszerfalvilágítás fényerőszabályzó (így hívják?). Nekem így kicsit erősnek tűnik, nem is beszélve a zöldszínről (BMW kellemes piros).

De ettől függetlenül BRAVO RULEZ!