Kovácsügynök Creative Commons License 2000.08.15 0 0 146
Lord Sage: megnéztem a linket (illetve azt ami mögötte van :), és az tulajdonképpen nem arról szól, amit takarni akar. A normál texlight szórt fényt emittál (viszonylag elmosott árnyékokkal, de ez fényfelülettől függ), a pontszerű pedig éles (amennyire az engine-ben az árnyékok élesek lehetnek) árnyékot készít. Persze ez egy alternatíva, de maradjunk precízek: NEM LEHET!

Random_: lehetséges, valami programmal, a nevét elfelejtettem, a többiek majd megmondják :)

Mozgó fényt tudtommal nem igazán lehet csinálni, és nem is értem, hogy miért nem oldották meg. Talán próbálkozz Unreallel, ott bármely test lehet egyben dinamikus fényforrás.

A szavaidból ítélve ha valami vasutat akarsz csinálni (mint a Blood második pálya, vagy UT-ben az AS-HISPEED), akkor conveyort (futószalagot) ajánlok, ez elintézi a dinamikus fény problémáidat, tehát ne a vonatot mozgasd, hanem a tájat.

Itt szeretném megjegyezni, hogy jobb, ha először megismerkedsz a lehetőségekkel, és csak aztán kezdesz el pályákat kitalálni. Szerintem így előnyösebb. Esetleg írjál saját FPS-t. (ingyenesen letölthető 3d engine itt)

Előzmény: Lord Sage (140)