trikó Creative Commons License 2000.08.14 0 0 3485
UTAS2

Egy-két megjegyzést engedj meg a beszámolóidhoz.

- A Malév - Swissair összemérés egyelőre nem túl szerencsés, mivel a Swissair -nek van értelmes tulajdonosa aki vigyáz rá, a Malév meg évek óta hánykolódik az APV Rt. amatőrjei között.
Mindezek ellenére a fedélzeti munka ténylegesen gyenge, (tisztelet a gyarapodó kivételnek).

- A pilcsik munkáját és a szélcsendet (szél se rebbent, termik sem volt?) az utastérből megitélni egy "ugrálós" leszállásnál -hát legalábbis nagygépes repülési ismeretek nélkül- bátor dolog.

- A típusok témája pedig, hogy Airbuson sosem lesz problémád a kézi leszállással, ott ugyanis a robot sosincs teljesen kilőve. Ilyen a fly-by wire
rendszerük programja. Viszont nem is tudod feltépni 180-nál, hogy elkerüld a közvetlen ütközést egy másik géppel!!! (Teneriffe - KLM-PanAm Boeing 747 mutatvány).
A 320-as 319-es családból egyéb gazdaságossági okokból sem fognak feleannyit sem eladni, mint a 737-esekből, ugyanis többször kell hiba miatt földön tartani, mint a Boeingokat.
Egyébként azok a pilcsik, akik már nem joystick-os gépen rutint szereztek, nem bírják megszokni ezt a videójátékos repülőt, nem szeretik. Nem véletlenül döntöttek az ultramodern fénykábeles fly-by-wire -es 777-es nél úgy, hogy marad a pedál és a szarv. Pszihikai tesztek tömkelege bizonyítja, hogy vészhelyzetben az ember nem kifejezetten alkalmas milliméteres mozdulatok koordinálására egy joystick-on.
Ezzel persze nem akartam "lefikázni" az Airbust, de ezek a dolgok bizony csökkentik benne a bizalmat.

A többi jogos...

Üdv.: 3color

Előzmény: Utas2 (3475)