granturismo Creative Commons License 2000.08.14 0 0 378
Mai utolsó.
Van itt pár kérdés ami Barnamaci tett fel nekem:
1."Célszeru-e a küszöböknél és még néhány helyen (hátsó ajtónál a perem,
tükörházak) fóliáztatni? (Merthogy az eddigi BMW-knél mindig volt
küszöbvédo.) Ha igen hol?"

2."Érdekelnének még szervíztapasztalatok is. Elso olajcsere (hamarabb mint 20K
km, megvárható-e a gép, érdemes-e csúsztatni hogy ne basszanak el semmit,
meg ilyenek)"

3."A kocsimat akcióban veszem és oly faszariak, hogy se gumiszonyeg, se kis
Fiatos tatyót nem adnak, pedig az elején még mindent ígértek (Fiat
Boldizsár). Ez máshol is ilyen?"

1. A küszöböknél mindenképp. Bár én a Fiat SPQR-nél láttam öntapadós küszöb-védo gumit Bravo felirattal: ~3eFt, ue. csak aluminium ~11eFt

2.Én nem cseréltettem olajat csak 20e-nél. A gyári Selenia 20K olaj ezt lehetové teszi. Ha meg az olajcsere elmaradása miatt elojött volna valami garanciális hiba akkor hála istennek!
Mivel a 20 ezret 1,5 év alatt raktam bele én garanciaidoben nem is vittem szervizbe. Csak most.
Persze a márkaszervizeket messze kerülöm. Egy régi ismerös szerviz javította. Minden eddigi kocsimat is. (Csak olasz.) Most a következök voltak: Olajcsere, olaj: 4l (gyári Selénia 20K),olajszuro gyári (5500Ft) mivel 1.2-höz még nincs utángyártott, légszuro Bontex Sport 10eFt, kuplungállítás, alvázvédelem javítás, hátsó futómu kenése,+a kötelezo ellenorzések, CO, fék, szíjak, szintek stb. Az egész volt 29300Ft a Sportlégszurovel együtt. A márkaszervizben ez min. 40000eft, de akkor semmit sem csináltak. Szóval nekem lett volna legalább 50eft+ sportlégszuro=60eft. És tudom, hogy meg van csinálva. Ha lesz utángyártott szuro akkor még kedvezobb mert a gyár által használt Fiaam szuro Fiat jel nélkül, kb. 1500Ft lesz.
3.Én a Nérónál vettem és kisebb viták után elengedték az üzembehelyezés, a vizsga, a rendszám és a kötelezo tartozékok összegét és kaptam egy szonyeggarnitúrát. (nem gyárit)
GT