vazola83 Creative Commons License 2025.11.28 -3 0 150919

Nos,

Ez így tévedés.

1.
Az áram ELADÁSÁT és a számla KÜLDÉSÉT intézi az MVM NEXT egységesen a "lakossági egyetemes" fogyasztóknak.
(a korábbi EON/stb. >> ÁRAMKERESKEDŐ céget lenyelve)

Ehhez a mért/leolvasott fogyasztási adatokat TOVÁBBRA IS a területileg illetékes HÁLÓZAT SZOLGÁLTATÓTÓL kapja !!!
Mivel a szerződésedben így kérted!!!!
Azért, hogy CSAK egy összevont számlát kapj az MVM-től.
(és ne kettőt >> MVM+HÁLÓZATOS külön)

Leolvasási hiba/elmaradás esetén tehát....
A területileg illetékes HÁLÓZAT szolgálatatónál kell reklamálni.
(minden honlapon ott van az email cím! és számlán a neve az első oldalon a jobb oldalon)
és
Célszerűen kapja másolatban az MVM NEXT is a reklamáló emailt.

2.
Minden a hálózattal kapcsolatos gondot a területileg illetékes HÁLÓZAT szolgálatatónál kell intézni.
- bővítés, átalakítás
- bekötés, kikötés
- napelemes cucc
- hiba, áramkimaradás
- vacak/ingadozó áram (túlfeszöltság, alacsonyfeszültség)
- gyakori rövid áramszünet !!!
- mérő óra, plombált kismegyzaktó, plomba sérülés

A területileg illetékes HÁLÓZATOS cégek.

Lásd: a villanyszámlán a szolgáltatód nevét

Mint látható az EON összevonta egy központi ügyintéző helyre a korábbi 3 cégét.
https://www.eon.hu/hu/lakossagi/elerhetosegek.html

EON Észak-Dunántúl >> EON
EON Dél-Dunántúl >> EON
ELMŰ >> EON Pest megye >> EON

ÉMÁSZ >> MVM ÉMÁSZ

DÉMÁSZ >> MVM DÉMÁSZ
TITÁSZ  >> OPUS TITASZ

 

 

Előzmény: liliana01 (150917)