vazola83
2025.11.28
|
|
-3 0
150919
|
Nos,
Ez így tévedés.
1. Az áram ELADÁSÁT és a számla KÜLDÉSÉT intézi az MVM NEXT egységesen a "lakossági egyetemes" fogyasztóknak. (a korábbi EON/stb. >> ÁRAMKERESKEDŐ céget lenyelve)
Ehhez a mért/leolvasott fogyasztási adatokat TOVÁBBRA IS a területileg illetékes HÁLÓZAT SZOLGÁLTATÓTÓL kapja !!! Mivel a szerződésedben így kérted!!!! Azért, hogy CSAK egy összevont számlát kapj az MVM-től. (és ne kettőt >> MVM+HÁLÓZATOS külön)
Leolvasási hiba/elmaradás esetén tehát.... A területileg illetékes HÁLÓZAT szolgálatatónál kell reklamálni. (minden honlapon ott van az email cím! és számlán a neve az első oldalon a jobb oldalon) és Célszerűen kapja másolatban az MVM NEXT is a reklamáló emailt.
2. Minden a hálózattal kapcsolatos gondot a területileg illetékes HÁLÓZAT szolgálatatónál kell intézni. - bővítés, átalakítás - bekötés, kikötés - napelemes cucc - hiba, áramkimaradás - vacak/ingadozó áram (túlfeszöltság, alacsonyfeszültség) - gyakori rövid áramszünet !!! - mérő óra, plombált kismegyzaktó, plomba sérülés
A területileg illetékes HÁLÓZATOS cégek.
Lásd: a villanyszámlán a szolgáltatód nevét
Mint látható az EON összevonta egy központi ügyintéző helyre a korábbi 3 cégét. https://www.eon.hu/hu/lakossagi/elerhetosegek.html
EON Észak-Dunántúl >> EON EON Dél-Dunántúl >> EON ELMŰ >> EON Pest megye >> EON
ÉMÁSZ >> MVM ÉMÁSZ
DÉMÁSZ >> MVM DÉMÁSZ TITÁSZ >> OPUS TITASZ

|
Előzmény: liliana01 (150917)
|
|