Maz Creative Commons License 2000.08.07 0 0 761
Azért annyi van, hogy az Ikarus kicsit fejlettebb öntő- és kovácsműhellyel rendelkezik.
Másrészt egyszerűbb egy új járművet megépíteni, mint egy meglevőt átépíteni.

Meg lehetne csinálni mechanikusan is: sebváltó bemegy egy fordított osztóműbe, aminek a Lada motorról is van behajtása egy kuplungon keresztül. Tetszés szerint lehetne a villanymotort, vagy a benzinmotort kapcsolni.

Hát igen, a súly az, amiért nem akar elterjedni. Pedig milyen jó lenne mondjuk egy terepjáró kerékagymotorokkal felszerelve :-) kicsit lenne nyomatéka. Azért ez a jármű méreteitől is függ, egy 100 t feletti bányadömpernél már ez a könnyebb.

OFF:
Gyere majd át kicsit a nagyvasakba megbeszélni, hogy milyen terepjárókat gyártott pontosan a Land Rover.

Előzmény: Alfred (760)