LIF-768
4 napja
|
|
0 2
74226
|
Nem is tudtam, hogy nem lett olyan sikeres. Érdekes amúgy, mert ez a széria tökéletesen hozza azt, amit most az Inovell-ekkel akarnak. Helyközinek használható, távolságinak is elmegy. Az Inovell csak ott bukik el, hogy a beltér olyannyira igénytelen kényelmi szempontból, hogy az már komédia.
Egy tökeletes példa a Mohács-Budapest vonal. Na most ez egy elég használt vonal, mivel Szekszárdig gyorsjáratban megy az autopályán. Régebben kiadtak egy Intourot, vagy a HKP-216-os Travego-t. A Travego tökéletesen megfelelt, mint tartalék a kapacitása miatt. Azonban mára már szinte csak Inovelleket raknak rá tartalékba, ami szerintem botrányos. Se nem kapacitásban, se nem kényelmileg nem funkcionális egy ilyen távolsági vonalon.
Amit a MÁV-Volán csinál egy vicc. Már így is tartalék hiány van, erre büszkén még videót is vesznek fel róla, hogy hű de jó, hogy az Econellek lecserélik az Intourokat. Már rendesen átment egy egész tévképzetbe, mintha az econell egy kategóriába lenne egy helyközi-távolsági kocsival.
Na most szép és jó ez a sok alacsony belépésű kocsi, csak már egy 1 órás útnál használhatatlan főleg amikor Szekszárdról is ezek a betonszékes sárga Volvók indulnak Siófokra a sok diákkal meg a bőröndjeikkel. Ott is vicc az egész, szegény sofőrök az állóhelyes részre pakolják a poggyászokat, és egy kötéllel rögzítik őket oda nehogy elguruljanak. :D
Még hogy nem kell egy legalább helyközi típusú kocsi... vicc. |
Előzmény: robbanómotor (74225)
|
|