18-09 Creative Commons License 2025.11.04 -3 3 110171

Nem gondolom, hogy a 82-es megjelenése a Baross utcában bármi pozitívat hozzátenne a hálózathoz, viszont... a Nyugatiból előbb-utóbb a buszvégállomás száműzve lesz és akkor egy Lehel, esetleg GÁV helyett rendelkezésre álló elegendő önjáró képességű trolibusz esetén ellehetne azon gondolkozni, hogy ha már ott a delta drágán megépítve n+1-dik rosszként legyen bezavarva a 82-es oda, mert más nem jut eszünkbe. Semmi értelme. 

 

Lehetne így is: (reggeli csúcsidei követési idők, amik a közös szakaszokon bőven férőhelyet adnak, önállón pedig kvázi a mai követést adják) 

"Baross utcai ág":
72 Bosnyák tér* - Orczy tér | 7 - 8 
83 Fővám tér M - József Attila lakótelep | 7 - 8
90 Óbuda, Bogdáni út - Kőbánya alsó vasútállomás | 7 - 8
"Állatkerti-delta ág":
81 Örs vezér tere M H - Mexikói út M | 15
82 (91) Örs vezér tere M H - Széll Kálmán tér M | 15
84 (291) Örs vezér tere M H - Zugliget | 15
73 Keleti pályaudvar M - Szemlőhegy | 15

 

*Amúgy a Thökölyn miért ne lehetne kihúzni a drótot, ha már ott vannak a tartóoszlopok? Simán mehetne a 72-es Bosnyákig. 

 

Nem azt mondom, hogy így kell lennie, de elkéne rugaszkodni sokmindentől, akár eddig radikálisnak gondolt hálózati átalakításokat is meglépni. Sokat változott a város. 

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (110164)