Neo56
2000.08.06
|
|
0 0
115
|
Jar-Jar:
Most tanulgatom a map szerkesztés fortéjait, de az ég készítésben asszem tudok segíteni: Válaszd ki a plafont (ha még nem tetted meg, nyomj egy ungroup-ot a szobára). Keresd ki a sky nevű textúrát és húzd rá a plafonra. A menük között a Map->Map propeties, abban találsz egy cl_skyname nevű tulajdonságot, ide ezek valamelyikét írd: 2desert, alien1, alien2, alien3, black, city, cliff, desert, dusk, morning, neb1, neb2, neb6, neb7, night, space, xen10, xen9, xen 8. Helyezz el a szobában egy light_environment entityt, annak állítsd be a szökét és a világosságot, kész. Ha nem értesz valamit, csak szólj.
Ha ez a válasz a karakterméretre: 32x32x72, ennek számolja a hl a játékost.
Remélem tudtam segíteni
[EWH]Neo |
Előzmény: Jar-Jar (114)
|
|