Ilyen téren egyre szarabbak a legújabb autók. Hiába figyelnek a szenzorok, azokra van bízva az ember. Így pl sok autóban nincs is vízhőfok mérő (mutató/óra), csak valami vészjel kezd kivilágítani.
Az e93 is ilyen: az olaj hőmérsékletet mutaja egy analóg műszer, de a vízhőfokot már nem.
Sőt, az olajszintet a motorban csak a check controll menüben tudom megnézni, nincs nívópálca... Ezt borzasztóan sajnálom.
Amúgy más is van, ennek az autónak a motorja fel volt újítva, csapágyazva, új olajpumpa, és hajtásra néha bedobja az olajnyomás hibát. Az olajnyomást ténylegesen ellenőrizve nem problémás lenni, viszont két jeladóról kapja az ECU a jelet, és kiderült, hogy az egyik rossz.
Amúgy szedhetném szét a motort... De megérte gondolkodni.