De miért akarnék ilyen gyakorlatot csinálni a GS-el? A legtöbb ilyen feladat könnyen elvégezhető egy sor 4-el, pláne ha kicsit meg is emelik az alapjárati fordulatszámot.
Mindent arra kell használni, amire való, a GS sztem nem tanpályára való, illetve nem ilyen feladatokra. Persze meg lehet csinálni vele, meg gondolom itt is lehet emelni az alapjáraton, de nekem meggyőződésem, hogy nem erre való. Az enyém ilyen helyzetekben gyakran ledadog, muszáj belenyúlni a kuplunggal, ez fokozottan előjön, mikor annyira meleg már, hogy bekapcsol a hűtőventilátor. Akkor szinte tuti, hogy pont annyit esik az alapjárati fordulat, hogy képes lefulladni gázadás nélkül.
Ez a hétköznapi használat során nem vagy csak nagyon nagyon ritkán fordul elő, pl araszolás dugóban.
Szóval egy igáslóval nem díj ugratunk, illetve a díj ugratóval nem húzatunk kocsit. Szerintem.