mic414 Creative Commons License 2000.08.03 0 0 294
Granturismo, a gyertyával kapcsolatban. Ezen a gyertya dolgon én is gondolkodtam vagy másfél éve, sokat olvasgattam a Weben, akkor olvastam a Brisk gyertáról is, ami állítólag azért jó, mert négy lába van ami nem a katód felé lóg, hanem körbeveszi, és sokkal egyenletesebb robban be a benzin. Gondoltam is, hogy biztos jobb, kéne venni. Pont ekkor volt a Bravan 40K-s szervíz, gyertyacsere is (1.6-os motor), megkaptam a régi gyertyákat is, és nem pont olyan volt az is! Nem az volt a márkája, de a konstrukció ugyanolyan volt. Úgyhogy még az is elképzelhető, hogy a mostani gyári motorodban is ilyen gyertya van. Amúgy én a Weben azt olvastam, hogy a gyertyacserével sok mindent nem lehet elérni. Biztos olyan ez is, mint mikor a hifi hangfalad tüskelábai alá még beteszel egy ólomlemezt. Valószínüleg semmi különbséget nem lehet észrevenni, viszont mennyivel jobb így rágondolni :-)