Az autóipar európában már lefele épül. Magyarország úgy járt mint a horthy korban a tetiliparral, mire kiépült már alig volt jelentősége, tudtak már mindenhol "angolszövetet" gyártani.
Az európai autóipart az alábbi baromságokkal tették tönkre:
- Urszuka belement a 25%-os vámba az USA-val, ezzel az európai autók
eladhatatlanokká váltak Amerikában
- a háromhengeres, 200E km-nél kisebb élettartamú motorok erőltetése szabályokkal.
Ezt csak az agyatlan liberóbölcsész egybiteseknek lehet eladni az EU-ban, azon
kívül ilyet senki nem fog megvenni a világon.
- értelmetlen és teljesíthetetlen környezetvédelmi előírások .
A gyártókat ezzel drága, bonyolult, nehezen javítható alkatrészek és megoldások
beépítésére kényszerítették. Ezek az autók sehol nem eladhatók a világon.
- a hibrid-hajtás erőszakolása.
Ilyen autót épeszű ember használtan nem fog megvenni, mert egyszerre fogja
megkapni az elektromos és a hagyományos autó problémáit, dupla szervizköltséggel
- a turbós szúnyogmotorok erőltetése.
Most, amikor már az AMG Merci is csak négyhengeres, nincs miért európai autót venni.
A kínai piacról ezzel ki is szorultak az európai prémiummárkák.
- a fogyasztási normákkal való trükközés.
Azt nehezen fogja bárki is megmagyarázni, hogy egy 2005-ös Skoda Fabia 1.9 SDI
motorral, 3.8-4.4 l-es fogyasztással jobban szennyezte a környezetet, mint egy mostani
3 hengeres, turbós SUV, ami városban nem áll meg 8 liter alatt...