Az Utolsó Európai Creative Commons License 2000.08.02 0 0 281
Nekem az 1.4-eshez hasonló rudas váltóm van. Illetve ez nem biztos, csak az, hogy a működése rudazatos konstrukcióra enged következtetni, és gyűrűcskének sincs nyoma.
Azért lepődtem meg a hosszú ötödiken, mert a Marea után végképp nem erre számítottam. A Mareánk is csak egy éves, mégis teljesen más az áttételezés: ötödikben jóval erősebb a rövid áttétel miatt, 4-ben viszont a Bravo magasan veri. A végsebességét is 4-ben éri el a gép.
Azt hittem, hogy egy sportosabb filozófiájú modellhez direktebb ötödiket választanak (á la Alfa 146, 120-nál 4000 fordulat), ehhez képest a gyorsítófokozat a 4-es. Úgy tűnik, a komfort és a fogyasztás csökkentése fontosabb szempont volt.
Előzmény: granturismo (280)