NULLA Creative Commons License 2000.07.31 0 0 969
Ügyvédek figyelem!
Precedens perhez , adom az anyagot.

1.)Az emlékezetes megtörésig is szolgáltattak, úgy ahogy, tárterületet és domain karbantartás.
Az ügyfélszolgálat folyamatosan foglalt volt, de ment.

2.)A megtörésnél semmilyen értesítés (ök azt publikálták, hogy mindenkit éértesítettek).

Se szó se beszéd a müködö index fájlt levették és a jelszót lecserélték.

Nagy nehezen sikerült megkapni a jelszót.

A weblapot minden nap frissíteni kellett volna, ez már egy "kis" hátrány volt.

3.)Jött a második megtörés, megint a müködö weblapot müködöképtelenné tették, (index file levétel, jelszó lecserélés). Természetesen semmilyen értesítést nem küldtek. Megkeresésemre itt már az elözövel ellentétben közölték, hogy nem tudnak új jelszót adni és csak a kapcsolt vonalas felhasználóknak lesz alkalmuk rá, hogy ftp-n keresztül frissítsenek.
Ez február elején volt, ennek ellenére kiküldték a számlát január és februárról is.

Valószinü másokkal is hasonlóan jártak el (én több ismeröstöl is ugyanezt a panaszt hallottam)

Ezután bármikor hívtam telefonon folyamatosan foglalt volt, faxot küldözgettem, nm válaszoltak.

A számlát viszont küldték.

Teltek a napok, hirdetési bevételektöl estem el, de súlyosabb volt, hogy a napi frissítésü oldalon több hónapos adatok voltak, mire sikerült ott hagyni öket, a kár akár százszorsa is lehetett számlájuknak.

A csattanó, hogy a megkeresésekre nem válaszolva a tízezres nagyságrendü számla behajtására egy behajtó cég a Credit expressz jelentkezett.

Lehet, hogy nem is ért véget a szocializmus, csak a Monopol cégek helyét átvették kisebb, magukat monopólnak érzö cégek.
( A komikus az, hogy amikor föltörték együttéreztem velük, csak a minösíthetetlen kezelés után jöttem el, egy másik szolgáltatóhoz, ahol azóta is mindent kiválóan csinálnak.)