avantage Creative Commons License 2000.07.29 0 0 3
Na, sikerult berelnem egy bogarat az EURENT-tol. Ime a kicsike:

Ha valakit erdekel:
Hatalmas auto, 205/55R16 kerekek, 2.0 benzines motor 115le (igaz ezzel a teljesitmennyel az R5 GT turbo-m sokkal jobban gyorsul, de azert ez is megy, 180 utan kezd elhalni, vizes uton 3. fokozatban is elkapart)

Belulrol igy fest a kicsike:

Nagyon magas a fejter legalabbis elol, hatul 2 embernek van hely, csomagtarto nagyon kicsi, de hatso ulestamla dontheto.
Mindenfele luxusketyere: klima, szuper radiosmagno, 6 hangszoro, elektromos tukor/ablak, mindket napellenzoben megvilagitott tukor (ha felnyitom a tukort takaro fedelet) ulesmagassagallitas mindket oldalon, ulesfutes mindket oldalon, 4 legzsak, napszemuveg tarto a kozepso tukor felett (plusz sofor oldalan a felsokapaszkodo helyen is), magassagban es tavolsagban allithato kormany, ABS, ESP, konyoktamasz (felhajthato), 12V konnektorok bent (a szivargyujton kivul) es a csomagtartoban. Talan nem felejtettem ki semmi fontosat.
Persze ezek egy A6-osban teljesen termeszetesek, de a bogartol -en legalabbis- nem vartam.
A szelvedo alja nagyon messze van a kormanytol, min. 60 cm, ez nagyon furcsa. A kocsi elejet nem latni, elorehajolva sem. A motor hangos, mar varosban is zavaro.

Egy es pozitivum vagy negativum kinek milyen: Mindenki (ertsd majdnem mindenki) megbamulta a kocsit.

Mikor benne ultem persze voltak akik juszt sem erdekel alapon kerultek tekintetukkel, de ha parkolt valahol mindenki alaposan megnezte, volt aki korbe is jarta. (en meg messzirol figyeltem:)

Osszegezve nagyon szep kis auto, 1-2 honapig biztosan elveznem, de megvenni azert nem vennem meg meg.