Az a cél egyértelmű is, hogy a viszonylatjelzések jelenleg ne változzanak.
A 11-12 még hagyján, a bajok inkább valahol a 11A-12A környékén kezdődnek, ahol nagyon sok járat nem megy körbe, ami több különböző végállomást, s számos útvonalat eredményez.
A lakosok pedig még ott tartanak, hogy a 16, 37-est sem értik rendesen.
Sok utas csodálkozik, amikor látnak érkezni Feketehegyre egy 16/37-est ami körüljár, így végződik. Majd néhány perc múlva az Opole térről ismét elindul, és megint körbejár a hurkon.
Korábban a 36-os meghosszabbítása került szóba, hogy a Vasútállomáson túl közlekedne. Ennek az lett volna az előnye, hogy két normál végállomáson lehetett volna megfordítani. Hátránya, hogy Feketehegy belsejét nem tárta volna úgy fel.
A kijelzőkkel kapcsolatos fegyelem szerintem javuló pályára került az utóbbi idők tapasztalatai alapján.
A járatok jelentős többsége pontos kiírással közlekedik (már ahol van kijelző - a táblákra ez egyáltalán nem mondható el, az a ,,fegyelem" tényleg nagyon gyatra).
Ami összességében meglehetősen zavaró pillanatnyilag sokak számára, az a különféle viszonylatok bezsúfolása egyetlen vonaljelzés alá.