Norby Creative Commons License 2000.07.28 0 0 277
MLG:
A tehenes ötlet tetszik. :)
Szerintem nem kell Lockpick, feszítővassal is szinte minden kinyitható Bull-al, csak sokára lesz komolyabb zár, de akkor meg már ott van MadDog és Dynamo, mindkettő Expert Lockpick-es, vagy ha kell egy napra Magic-ot vagy Trevort is fel lehet venni (akkor már pénz is van bőven). 50-es MEC szerintem kevés ezekhez a zárakhoz Expert Lockpick-el is, fejleszteni meg nehéz.
Load game nélkül meg izgalmasabb a game, jobban ki kell fejleszd a taktikáidat, és reálisabb is az egész. A sérülés meg úgyis meggyógyul, főleg ha mindenkinek van némi MED-je, és mindenkit doctor-nak raksz, pár nap kell csak hozzá. Ha nem arra mész, hogy rekordidő alatt fejezd be, akkor izgalmasabb így, persze ekkor a milíciaképzés is nagyon fontos, 6-8 tanár is elkellhet. Érdemes a MERC-eseket felvenni, igaz kezdetben feleannyit tanítanak mint az AIM-esek, de ez a szinte nulla leadership-jük miatt van, az pedig gyorsan nő - a magas LDR-eseké jóval lasabban. Árban meg sokkal jobbak, az egész csapatot fel lehet venni egy közepes AIM-os áráért.
Break Light is szuper, kipróbáltam, kb. fél órán át világít! Nem úgy, mint az UFO-ban..
Köszi a beszámolót, kész regény, más is írhtna ilyet.

Stein:
A kezdeti pár csata szerintem nagyon könnyű, hangtompító, MP5k nékül is simán megcsináltam egyedül, 35-ös MRK-val kezdve (Expert-en). Ambival sem lő dupla sorozatot (pedig jó is lenne), a másik fegyver olyankor mintha nem is lenne.

Előzmény: MLG (272)