ÁsítóSárkány Creative Commons License 2025.08.26 0 0 26937

Köszönöm, így egy fokkal jobban érthető, és ha bármi félreértés volna az elképzelésekkel, az is jobban tisztázható.
A 100d előnye persze, hogy az utasforgalomban is jelentőset segíthet, aztán lehet költség-haszon összehasonítani...

 

Nem azt mondom, hogy nem lehet vagy kellene ennyit elkölteni a magyar vasúthálózaton, de az biztos, hogy nem a legkisebb utasforgalmú mellékvonalhoz kellene igazítani pl. a 100a és a 100d fejlesztését, plusz ha már mindenképpen Budapesten szeretne valaki jót csinálni,


Szerintem itt elbeszéltek egymás mellett, sőt, önmagában téves kiindulópontnak tűnik nekem csak az utasforgalomra koncentrálni, nem pedig az utas- és teherforgalmat egy komplex rendszerként tárgyalni.
Amennyire értem, a kiindulópont elsősorban nem az, hogy mindenképpen Budapesten szeretnénk jót csinálni, hanem a nagy teherforgalom igény, amit nincs hol elvezetni (és persze Budapestnek is szívás, ha ott kell átmenjen, tehát a V0 Budapestnek is jót tesz majd...)

Előzmény: Il Leone (26934)