cobra46 Creative Commons License 2025.08.09 0 0 227539

Sziasztok!

 

Odáig eljutottunk nagyon nem kevés küzdelem után , hogy a villamos hálozatot--vezetékelést---kontakt--testhibákat átnézve-javitgatva stb nagy valólszinüséggel kitudtuk zárni mint hibaokózót!!! 

A P1246 gen .hibát "nézegetve" a ventillátor vészüzembevaló bekapcsolás okán., ugy találtuk hogy az egyik jelszálon Zéró fesz van stb.., biztonságért ECU-ig elmentünk mindkettöt leellenórizni., teljesen rendben találtunk mindent...,

Levettük a generátort utolsó erönkkel .,noha jav elött egy felületes töltésellenörzést csináltunk : Töltés kb13.9V .,tartotta is röviden megterhelve fogyasztókkal---K.lámpa is előirásszerüen elaludt.

A 3 Tüs csati lehuzva a 3 vzeték a kezembe maradt kb 5cm-es hosszuságban.., felületesen összevoltak szigetelve ,miután "gondosan különböző távolságban egymástól  elvoltak vágva.., nem összeforrasztva-összecsavarva hanem szándékosan elcsipve!!!!

Már gondoltam hogy valami hekkelés eladás elött esetleg egy gen. jav. megsporolandó stb---

Összekötöttem a három vezetéket de a hibakód megmaradt.., levettük és mint árható volt gyári szabályzó már utángyártottra lett kicserélve ami tudjuk ilyen mellékhibákat szokott okozni...,

Egy gyári bontott lesz a vége.., remélhetőleg még nem cseréltej benne fesz.szabályzót...

 

köszönök minden hozzűszólást!

Előzmény: lacipécs (227535)