Sziasztok!
Odáig eljutottunk nagyon nem kevés küzdelem után , hogy a villamos hálozatot--vezetékelést---kontakt--testhibákat átnézve-javitgatva stb nagy valólszinüséggel kitudtuk zárni mint hibaokózót!!!
A P1246 gen .hibát "nézegetve" a ventillátor vészüzembevaló bekapcsolás okán., ugy találtuk hogy az egyik jelszálon Zéró fesz van stb.., biztonságért ECU-ig elmentünk mindkettöt leellenórizni., teljesen rendben találtunk mindent...,
Levettük a generátort utolsó erönkkel .,noha jav elött egy felületes töltésellenörzést csináltunk : Töltés kb13.9V .,tartotta is röviden megterhelve fogyasztókkal---K.lámpa is előirásszerüen elaludt.
A 3 Tüs csati lehuzva a 3 vzeték a kezembe maradt kb 5cm-es hosszuságban.., felületesen összevoltak szigetelve ,miután "gondosan különböző távolságban egymástól elvoltak vágva.., nem összeforrasztva-összecsavarva hanem szándékosan elcsipve!!!!
Már gondoltam hogy valami hekkelés eladás elött esetleg egy gen. jav. megsporolandó stb---
Összekötöttem a három vezetéket de a hibakód megmaradt.., levettük és mint árható volt gyári szabályzó már utángyártottra lett kicserélve ami tudjuk ilyen mellékhibákat szokott okozni...,
Egy gyári bontott lesz a vége.., remélhetőleg még nem cseréltej benne fesz.szabályzót...
köszönök minden hozzűszólást!