czimbi Creative Commons License 2 napja 0 0 491383

Dettó ugyanez van kamionoknál, traktoroknál, szóval haszongépjárműveknél, de a kedvencz vasunknál bejön a "humánőrültség" faktor, ami a gazdaságosság, számvitel rideg valóságát mindig felülírja és folyamatosan benyel olyan költségeket, amelyek messze nem ésszerűek, de meg kell lépni ;-)

 

Megjegyzem, azért .xls-ben táblázatosan mindegyik vasamnál vezetem a költségeket és a futott km-ek mellett messze gazdaságosabbak, mint egy új autó vétele és használata, az első 4 év utáni irgalmatlan áresésről/buktáról meg ne is beszéljünk. Igaz,  Persze bele lehet futni igazi pénztemetőbe, de szvsz ezt vásárláskor odafigyeléssel többnyire kivédhető. A 460-ast 319 ezer km-el adtuk el, abszolút üzemképes, most is fut; a 480-asunkban 245 ezer van, a 960-as na jó, az kivétel, mert azt 154 ezerrel vettem és most 191 ezernél tartunk. Persze a rájuk költött és cserélt alkatrészek sora elég tekintélyes, de 2002 óta megy a volvózás nálunk, ami nem kis idő és még mindig töredéke, mint egy új autó ára. Más ennyi idő alatt 5-6 autót "fogyaszt"... Amúgy meg ami most folyik az újautó piacon, azt nem is értem, napról napra drágulnak?!

Előzmény: Alex Raps (491381)