freeze flash Creative Commons License 2000.07.18 0 0 127
Üdvözletem mindenkinek!

A véleményem nekem is az, hogy ebben a software-kérdésben egyes emberek eléggé elkötelezettek lehetnek bizonyos meg nem nevezett óriásnak.
Akár közvetve, akár közvetlenül.
Több mint tíz éve foglalkozom 'ámítástechnikával, javarészt kereskedelemmel. Sok esetben nyertem már én is úgy tendert, hogy bizonyos módoon érdekeltté tettem a döntéshozók nagyobb részét...
Ez SZVSZ az utóbbi években csak erősödött több szférában. Sajnos. Ha meg akarsz élni, alkalmazkodnod kell.

Kérdésem lenne Sík úrhoz /ha valaki feltette már, akkor bocs/: mit kívánnak tenni annak érdekében, hogy az ilyen "beszállítások" tisztábbá váljanak a jövőben, és a felhasználók legalább nagyobb részt azt kapják, amire szükségük és igényük lenne, nem pedig azt, amit rájuk akarnak lőcsölni.
Élő példa: a Mo-i Tourinformok kaptak némi pénzt informatikai fejlesztésre, konkrét leírással /nem típussal!/ részint a konfigurációt, részint a nyomtatót illetően. Ettől a leírástól _nem_térhetnek_el_, mert akkor nincs suska.
Hmmm.

A support-ról meg csak annyit, hogy X-szer jártam én is hókuszpókhoz hasonlóan, mikor nem a választ, de még a kérdést sem igazán értették, a legendás modortalanságukat már ne is említsem...
Megtörtént eset, hogy a hüje barátom, az a barom, vett software-t. Winakármit, meg Officot. Dobozosat, otthonra. Jött a probléma, jól belebotlott, majd feltápászkodott, és tárcsázta a "hótlányt". Ahol is azzal fogadták, most nem segítenek, mert az a kolléga, aki a dobozos termékek supportjával foglalkozik, külföldön van. Mondta a srác, akkor jó lesz az is, aki az OEM termékeket tutujgatya. Ő meg nem _segíthet_, mert neki nem OEM software-e van. Fine.
Én pont fordítva jártam, mint eladó. Jött az illető, aki jogtisztán vette az általam legálisan eladott OEM software-t. A disztribútor nem tudott segíteni, mert lövése nem volt hozzá, de tanácsolta, hívjam fel a MS-t. Felhívtam, ahonnan elhajtottak, mondván, válaszolja meg a disztri. Nem tudja. OK, akkor válaszolja meg a viszonteladó. Mondom, az meg én vagyok, de nem találkoztam még ilyen problémával. Kör bezárult.
Tíz perces rimánkodás után - kedves ügyfelem volt az illető -, hogy esetleg mégis csak segíthetnének, azt a választ kaptam, ha nem tetszik, írjak a Gates-nak.
Nem írom le azt, amit gondolok, mert erősen illetlenség.
Az már a pozitívabb volt, amikor megkértek, ha rájövök a megoldásra, hívjam fel őket, és meséljem el... :-))))) De ott sem a szervezet volt normális, hanem az az egy szem illető, akivel akkor beszéltem. Egyébként két hét múlva otthagyta őket, mert alkalmatlan volt az ügyfelekkel történő bánásra... Nyilván nem volt elég arrogáns... :-)

Bocs, ha hosszú voltam.

Üdv
freeze flash

Előzmény: hokuszpk (94)