Köszönöm a tanácsokat, útmutatást. Így már viszonylag könnyen megtaláltam a váltó nivót is! (Nem kellett emelni, elég volt alá menni :)
Vajon milyen viszkozitású, esetleg márkanevű olajat érdemes tennem bele, pláne így, hogy már kezd bajos lenni?
Illetve mi lehet a pontos mennyiség? Nivó csavart meglazítva menetnél már engedte az olajat, tehát gondolom kicsit fentebb kéne tölteni. No, de mennyivel? Ezért kérdezem a pontos mennyiséget.
Köszönöm. Vecsés nekem messze van. Egy olajcserét azért megpróbálok, ki tudja, hogy mi van egyáltalán bent..... "(kicsit talán túltöltve is)" No, de mit jelent ugye a kicsi, hogy a szimeringek is a helyükön maradjanak? Igen, bontott váltó tényleg bizonytalan, kivéve ha biztosra valami nagyon keveset futottról van szó. Árba mondjuk egy bontott váltó lehet a töredéke, mint a csapágyazás, pláne ha több, drágább csapágyakat is cserélni kell.