Sihuhu Creative Commons License 2025.06.10 0 0 150815

Google fordítása az érintett résznek (https://www.w353.cz/technika/karburator.html):

 

A Wartburg 353
autók Jikov 32 SEDR karburátorának üresjárati áramkörének elektromágneses zárása (A Prágai Wartburg Club tagjainak szóló hírlevélből származik 1988.02.311.)

A Wartburgs-ra szerelt 32 SEDR karburátor nincs felszerelve ezzel az eszközzel, bár a karburátor karosszériájának öntése ugyanaz, és a műhely módosítása után az elmag felszerelése. szelep lehetővé teszi. Tesztelni akartuk, mi történik, ha az alapjárati áramkör minden egyes gázpedál lenyomásakor bezárul. Ehhez mikrokapcsolót kell használni, és csatlakoztatni kell az elmag tápegység áramköréhez. Szelep. A szelep elektromos csatlakoztatása egyszerű. Csak egy szigetelt vezetékre van szüksége a mágnesszelep csatlakoztatásához a tekercsek áramellátásához, azaz a 15. kapocs egyik tekercséhez. A kapcsoló a karburátorhoz van rögzítve egy megfelelő tartón, hogy a karburátor első fokozatának szelepe vezérelhető legyen, és leválasztja az alapjárati elmag áramkört. szelep minden alkalommal, amikor gázt adnak hozzá.
Ennek a tesztnek az eredménye meglepő volt. Kiderült, hogy a motor alapjáratról üzemi fordulatszámra való áttérésének romlásától való félelem teljesen megalapozatlan. Éppen ellenkezőleg, az autó hirtelen élénkebb lett, jobban gyorsult, és ami a legfontosabb - néhány hét működés után teljesen egyértelmű volt, hogy alacsonyabb a fogyasztása. Két autóval szerzett három hónapos tapasztalat az üzemanyag-fogyasztás csökkenését mutatta, míg a városban a csökkenés észrevehetőbbnek tűnik.
A megállapításokat csak azzal lehet igazolni, hogy a karburátor alapjárati köre akkor is működik, ha az 1. fokozat fojtószelepe részben ki van nyitva, amikor a szívócsonkban még mindig meglehetősen magas a vákuum, és a motorba áramló keverék szükségtelenül dúsul az alapjárati részből. (A rendelkezésre álló anyagok szerint a szabadonfutó (alapjárati) rendszer csak kb. 70 - 75 km/h sebességnél kapcsol ki működésképtelenné - jegyezze meg a JUDr.
Ezen a ponton meg kell jegyezni, hogy a karburátor módosítása az elmag telepítéséhez. szelepet nagyon óvatosan kell végrehajtani a megfelelő működés biztosítása érdekében. A furat fúrásakor és az M10x1 menet vágásakor vezetett szerszámokat kell használni, hogy biztosítsák a szelep és a diffúzorhoz vezető üresjárati áramkör furatának összehangolását. A karburátor testének viszonylag puha ötvözete a szerszám könnyű elhajlását okozza a tengelytől, és a karburátor teljes romlásához vezethet.

Pavel Reiss

Előzmény: A210 820 08 21 (150813)